Vytvoření marketingové komunikační strategie pro společnost Lukoil CZ s.r.o. – Bc. Klára Jiroušková
Bc. Klára Jiroušková
Bakalářská práce
Vytvoření marketingové komunikační strategie pro společnost Lukoil CZ s.r.o.
Creating of Marketing Communications Strategy for Co. Lukoil CZ s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce zobrazuje sestavení marketingové komunikační strategie pro společnost Lukoil, jejímž cílem je uvést na trh nový produkt. Teoretická část popisuje marketing samotný i marketingovou komunikační strategii v různých pojetích. Praktická část se zabývá sestavením marketingové strategie pro potřeby společnosti Lukoil. Popisuje různé komunikační nástroje, které mohou být v komunikaci využity …víceAbstract:
This Bachelor´s work demonstrates a building process of marketing communication strategy for Co. Lukoil CZ s,r,o,, that has to place a new product on a market. The theoretical part of this work describes marketing itself and a marketing communication strategy in different views. The practical part of this work occupies with assembling of marketing strategy for Lukoil company needs. It describes different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lqyoy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Uvedení nového produktu na trh
Jiří Zelenka -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Krajčová