Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Filip Svoboda
Filip Svoboda
Bachelor's thesis
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on consumer purchase behavior
Anotácia:
Cílem práce je posoudit vliv značky Nike na kupní chování spotřebitele v kategorii obuvi v rámci mladší cílové skupiny a navrhnout doporučení, které upevní pozici značky na trhu. Práce se soustředí na kognitivní a emocionální složky spotřebitele ve vztahu k prvkům, hodnotě a celkové image značky Nike. Teoretické východiska obsahují informace o hodnotě značky a prvcích značky. Zvláštní důraz byl kladen …viacAbstract:
The goal of this thesis is to analyse the influence of Nike brand on consumer buying behaviour in the footwear category among the younger target group and to propose recommendations that will strengthen the brand's position in the market. The thesis focuses on the cognitive and emotional components of the consumer in relation to the elements, value and overall brand image of Nike. The theoretical background …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Innovative Entrepreneurship
Práce na příbuzné téma
-
Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
Anton Lendiel -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
Designing Brand Positioning
David Klodner -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
Yenlik Urazayeva
Názov
Vložil
Vložené
Práva