Filip Svoboda

Bachelor's thesis

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand image on consumer purchase behavior
Anotácia:
Cílem práce je posoudit vliv značky Nike na kupní chování spotřebitele v kategorii obuvi v rámci mladší cílové skupiny a navrhnout doporučení, které upevní pozici značky na trhu. Práce se soustředí na kognitivní a emocionální složky spotřebitele ve vztahu k prvkům, hodnotě a celkové image značky Nike. Teoretické východiska obsahují informace o hodnotě značky a prvcích značky. Zvláštní důraz byl kladen …viac
Abstract:
The goal of this thesis is to analyse the influence of Nike brand on consumer buying behaviour in the footwear category among the younger target group and to propose recommendations that will strengthen the brand's position in the market. The thesis focuses on the cognitive and emotional components of the consumer in relation to the elements, value and overall brand image of Nike. The theoretical background …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Czech University of Life Sciences Prague

Faculty of Economics and Management

Bachelor programme:
Innovative Entrepreneurship

 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses y135e3 y135e3/2
2. 12. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.