Sociální sítě v on-line marketingu galerií výtvarného umění – Eva Csémyová
Eva Csémyová
Master's thesis
Sociální sítě v on-line marketingu galerií výtvarného umění
Social Network Sites in On-line Marketing of Museums of Fine Arts
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem on-line marketingu s důrazem na social media marketing a zejména sociální sítě. Zohledňuje možnost jejich využití v neziskovém sektoru pro komunikaci galerií výtvarného umění. Cílem práce je, na základě teoretických poznatků, provedení analýzy konkurence a dotazníkového šetření, navržení formy a obsahu komunikační kampaně realizované prostřednictvím vybrané sociální …moreAbstract:
This thesis deals with on-line marketing with focus on social media marketing and especially social network sites. It takes into account the possibility of their use in the nonprofit sector for communication of the museums of fine arts. The aim is, based on theoretical knowledge, analysis of the competitors, realization of the questionnaire survey and creation of the form and content of the communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 11. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39041
Thesis defence
- Date of defence: 17. 9. 2013
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Jan Štíbr
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39041
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Marketing a propagace v oblasti výtvarného umění
Jindřich KEKA -
Marketing neziskového hudebního festivalu - BESEDA U BIGBÍTU
Kateřina Janotová -
Marketing a management současného umění
Anna ŠLOCAROVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec