Anna Nguyenová

Bakalářská práce

Marketing neziskové organizace VietUp

Marketing of non-profit organization Viet Up, z.s
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat současný marketing neziskové organizace Viet Up, z.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické jsou definovány pojmy jako neziskový sektor, nezisková organizace, dále marketing neziskové organizace a marketingová strategie. Do této části je zahrnuta i kapitola o online marketingu se zaměřením na komunikaci přes sociální sítě. V praktické …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current marketing of the non-profit organization Viet Up. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines terms such as non-profit sector, non-profit organization, non-profit organization marketing and marketing strategy are defined in the theoretical part. This section also includes a chapter of online marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90318