Analýza komunikačních procesů v České televizi – Bc. Markéta Klabíková
Bc. Markéta Klabíková
Bakalářská práce
Analýza komunikačních procesů v České televizi
Analysis of communication processes in Czech television
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se věnuje komunikačním procesům a komunikačním kanálům, které zajišťují přenos informací v každé organizaci. Komunikace podniku musí být správně ovládána a vystavěna tak, aby komunikace fungovala a celá firma, tak mohla pracovat efektivněji a dosahovat svých vytyčených cílů. Cílem mé bakalářské práce je analýza komunikačních procesů, použitých kanálů a prostředků, které v …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on communication processes and communication channels that ensure the transmission of information in each organization. Business communication must be properly controlled and built in such a way that the communication works and the whole com-pany can work more effectively and achieve its goals. The aim of my bachelor thesis is to analyze communication processes, used channels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rz5if/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Ondřej Krajtl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš