PROFESNÍ PORADENSTVÍ PRO ŽÁKY SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI – Lubomír KRÁL
Lubomír KRÁL
Bakalářská práce
PROFESNÍ PORADENSTVÍ PRO ŽÁKY SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI
PROFESSIONAL ADVICE FOR STUDENTS WITH SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá profesním poradenstvím pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami za pomoci diagnostické metody Hamet 2. Teoretická část vymezuje základní pojmy, jež se týkají žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále rozebírá problematiku profesního a kariérního poradenství. Zmiňuje možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a poradenskou činnost za pomoci …víceAbstract:
This thesis deals with career guidance for pupils with special educational needs the help of diagnostic methods Hamet 2. The theoretical part defines the basic concepts that relate to pupils with special educational needs. Furthermore, analyzes the professional and career counseling. The practical part is focused on the description of diagnostic methods Hamet 2 in practice and trying to map the position …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Polínková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRÁL, Lubomír. PROFESNÍ PORADENSTVÍ PRO ŽÁKY SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Cyrilometodějská teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva