Propagační strategie vybraného podniku – Bc. Andrea Hudeková
Bc. Andrea Hudeková
Master's thesis
Propagační strategie vybraného podniku
Propagation strategy of selected enterprise
Anotácia:
Předmětem diplomové práce je návrh nové propagační strategie. V první části jsou obsažené teoretické poznatky z oblasti marketingu a marketingové strategie. V druhé části je představena společnost a je provedena analýza jejího současného stavu. Na základě provedené analýzy je sestavený návrh nové propagační strategie. Cílem nové propagační strategie je zvýšit tržní podíl vybraných výrobků a rozšířit …viacAbstract:
A proposal of a new promotional strategy is a subject of the diploma thesis. There is theoretical information from the sphere of marketing and marketing strategy included in the first part. In the second part there is the company introduced and the analysis of its actual conditions is performed. Based on performed analysis there is a proposal of a new promotional strategy drawn up. The aim of the new …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/j4591/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedúci: Ing. Martin Souček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lenka Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Barbora Svádová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová