Bc. Robert Henyš

Master's thesis

Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku

Behavioural research and its implementation to marketing management
Abstract:
Diplomová práce na téma Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku se zabývá problematikou efektivní aplikace behaviorálního výzkumu na marketingové aktivity podniku za účelem zvýšení jejich efektivity. Teoretická východiska diplomové práce se zaměřují na obecné modely lidského chování, proces spotřebitelského kupního rozhodování, strategie a metodiky behaviorálního výzkumu …more
Abstract:
The master thesis Behavioural research and its implementation to marketing management deals with effective application of behavioural research to marketing activities with the aim to increase company’s productivity. The theoretical framework focuses on the models of general human behaviour, the process of consumer purchasing decision making, strategies and methodologies of behavioural research and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Michal Blahout

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní