Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku – Bc. Robert Henyš
Bc. Robert Henyš
Diplomová práce
Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku
Behavioural research and its implementation to marketing management
Anotace:
Diplomová práce na téma Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku se zabývá problematikou efektivní aplikace behaviorálního výzkumu na marketingové aktivity podniku za účelem zvýšení jejich efektivity. Teoretická východiska diplomové práce se zaměřují na obecné modely lidského chování, proces spotřebitelského kupního rozhodování, strategie a metodiky behaviorálního výzkumu …víceAbstract:
The master thesis Behavioural research and its implementation to marketing management deals with effective application of behavioural research to marketing activities with the aim to increase company’s productivity. The theoretical framework focuses on the models of general human behaviour, the process of consumer purchasing decision making, strategies and methodologies of behavioural research and …víceKlíčová slova
Behaviorální výzkum intervence faktory ovlivňující spotřebitelské chování kupní rozhodovací proces marketingové řízení marketingový výzkum metody behaviorálního výzkumu spotřebitelské chování situační analýza bariéry implementace behavioural research interventions factors influencing consumer behaviour purchasing decision process marketing management marketing research behavioural research methods consumer behaviour situation analysis implementation barriers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q6iu2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Blahout
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
Magdaléna Kramešová -
Faktory ovlivňující nákupní proces v oblasti menstruačních pomůcek
Lucie Abrahámová -
Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii
Victoire Masnerova -
Faktory ovlivňující poptávku po železniční a autobusové přepravě na rameni Brno - Praha (spotřebitelské šetření)
Vít Blažek -
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference při nákupu a spotřebě cukru
Michal Jirásek -
Faktory ovlivňující spotřebitelské preference u vybraného produktu
Simona Benešová