Bc. Robert Henyš

Diplomová práce

Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku

Behavioural research and its implementation to marketing management
Anotace:
Diplomová práce na téma Behaviorální výzkum a jeho implementace do marketingového řízení podniku se zabývá problematikou efektivní aplikace behaviorálního výzkumu na marketingové aktivity podniku za účelem zvýšení jejich efektivity. Teoretická východiska diplomové práce se zaměřují na obecné modely lidského chování, proces spotřebitelského kupního rozhodování, strategie a metodiky behaviorálního výzkumu …více
Abstract:
The master thesis Behavioural research and its implementation to marketing management deals with effective application of behavioural research to marketing activities with the aim to increase company’s productivity. The theoretical framework focuses on the models of general human behaviour, the process of consumer purchasing decision making, strategies and methodologies of behavioural research and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Blahout

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní