Strategické budování značky Luwear – Lucie Černohorská
Lucie Černohorská
Bakalářská práce
Strategické budování značky Luwear
Strategic building of the Luwear brand
Anotace:
Předmětem této závěrečné práce je návrh funkční strategie budování nově vznikající značky Luwear zaměřující se na sportovní spodní prádlo. Bakalářská práce je založena na konkrétních strategických nástrojích s důrazem na cílovou skupinu podniku a jeho konkurenční výhody. Značný důraz je kladen na konkurenci, prostředky odlišení a provázanost aktivit s celkovou strategií podniku. Teoretická část vysvětluje …víceAbstract:
The subject of this final thesis is a proposal of a functional strategy for building the newly emerging Luwear brand, focusing on athletic underwear. The bachelor thesis is based on specific strategic tools with an emphasis on the target audience of the company and its competitive advantages. Significant emphasis is placed on competition, means of differentiation, and the integration of activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Kristýna Hájková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
Nikola Szabó -
Strategické budování značky
Lukáš Petráček -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
Nadezhda Axyonova -
Strategické budování a řízení značky
Radek Mikulka -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Budování značky
Sabina Roubičková