Lucie Černohorská

Bakalářská práce

Strategické budování značky Luwear

Strategic building of the Luwear brand
Anotace:
Předmětem této závěrečné práce je návrh funkční strategie budování nově vznikající značky Luwear zaměřující se na sportovní spodní prádlo. Bakalářská práce je založena na konkrétních strategických nástrojích s důrazem na cílovou skupinu podniku a jeho konkurenční výhody. Značný důraz je kladen na konkurenci, prostředky odlišení a provázanost aktivit s celkovou strategií podniku. Teoretická část vysvětluje …více
Abstract:
The subject of this final thesis is a proposal of a functional strategy for building the newly emerging Luwear brand, focusing on athletic underwear. The bachelor thesis is based on specific strategic tools with an emphasis on the target audience of the company and its competitive advantages. Significant emphasis is placed on competition, means of differentiation, and the integration of activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Oponent: Kristýna Hájková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management