Reklamy zaměřené na dětské potraviny a nápoje v českém televizním vysílání – Bc. Zdeněk FUČÍK
Bc. Zdeněk FUČÍK
Master's thesis
Reklamy zaměřené na dětské potraviny a nápoje v českém televizním vysílání
Thematic analysis of advertising focused on children's food in the Czech television broadcast
Anotácia:
Tato práce pojednává o inzerci potravinových a nápojových produktů dětem v průběhu víkendových vysílacích bloků, které jsou svou programovou strukturou zaměřeny převážně na dětské publikum. V centru zájmu jsou druhy potravin, přesvědčovací apely, reklamní prostředí, zapojení diváka, typy propagovaných výrobků i služeb a místo potravinové a nápojové inzerce mezi nimi i skryté významové struktury u nejfrekventovanějšího …viacAbstract:
This paper discusses the advertising of food and beverage products to children during the weekend broadcasting blocks, whose program structure is mainly focused on children´s audience. At the center of interest are food types, persuasive appeals, advertising surroundings, audience engagement, types of promoted products and services and the position of food and beverage advertising among them, as well …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Chvojková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FUČÍK, Zdeněk. Reklamy zaměřené na dětské potraviny a nápoje v českém televizním vysílání. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Medial Studies
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva