Digitální marketingová strategie marketingových agentur – David Artur Fiedler
David Artur Fiedler
Bakalářská práce
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
Digital marketing strategy of marketing agencies
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na charakteristiku digitální marketingové strategie marketingových agentur ¬a její vliv na vztahy se zákazníky – jejich získávání či udržování. Kromě teoretické části, v níž je kladen důraz na pochopení role digitálního marketingu, mezifiremních obchodních vztahů a funkce marketingových agentur, se práce zabývá vymezením forem digitálního marketingu pro snazší pochopení …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the characteristics of the digital marketing strategy of marketing agencies and its impact on customer relations - their acquisition or maintenance. In addition to the theoretical part, which emphasizes the role of digital marketing, intercompany relations and the role of marketing agencies, the thesis deals with the definition of forms of digital marketing to facilitate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86970
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Anton Zelenko
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86970
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao