Využití trendů moderního marketingu pro propagaci exotických zájezdů CK Modrý Mauricius s.r.o. – Gabriela Palichová
Gabriela Palichová
Bakalářská práce
Využití trendů moderního marketingu pro propagaci exotických zájezdů CK Modrý Mauricius s.r.o.
Modern marketing trends used for the promotion of exotic vacations in Modrý Maurícius, travel agency.
Anotace:
Bakalářská práce, jejíž tématem je „Využití trendů moderního marketingu pro propagaci exotických zájezdů CK Modrý Maurícius s.r.o.“, se zabývá analyzováním marketingových komunikací a marketingem obecně v cestovní kanceláři Modrý Maurícius s.r.o. V teoretické části práce jsou definovány základní pojmy týkající se cestovního ruchu, marketingu v cestovním ruchu a dále také pojmy týkající se marketingových …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on modern marketing trends which are used for the promotion of exotic vacations in Modrý Maurícius, travel agency. The thesis describes analysis of the marketing communications and global marketing trends in travel agency Modrý Maurícius. The theoretical part defines the basic concepts related to travel tourism, marketing in travel tourism and also the terms related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PALICHOVÁ, Gabriela. \textit{Využití trendů moderního marketingu pro propagaci exotických zájezdů CK Modrý Mauricius s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/y2hvmo/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Marketing firmy v prostředí sociálních sítí
Dominik Korolus -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le