Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích – Alina Chornous
Alina Chornous
Bachelor's thesis
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Customer satisfaction and loyalty in gastronomic businesses
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou spokojenosti a následní loaja-litou zákazníků v gastronomických podnicích Jižní Moravy. Dalším cílem práce je zjištění změn v chování zákazníků v důsledku pandemie Covid-19. Pomocná data pro analýzu problému jsou sbíraná prostřednictvím dotazníkového setření a vy-hodnocena pomocí IPA analýzy a statistických metod. Po analýze nasbíraných dat pro zvýšení …moreAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of customer satisfaction and subse-quent loyalty in gastronomic establishments in Southern Moravia. Another goal of the thesis is to determine changes in customer behaviour due to the Covid-19 pan-demic. Auxiliary data for the problem analysis is collected through a questionnaire survey and evaluated using IPA analysis and statistical methods. After analysing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Andrea Králiková
- Reader: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHORNOUS, Alina. \textit{Spokojenost a~loajalita zákazníků v~gastronomických podnicích}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/y2kky7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Tourism Management / Accounting and Taxes
Theses on a related topic
-
Analýza vlivu pobočky rychlého občerstvení na gastronomické podniky v jejím okolí
Klára Tůmová -
Analýza nabídky vín v gastronomických provozech
Adam Bencze -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Adéla Prášilová -
Role Instagramu v marketingovém plánu gastronomických podniků s výběrovou kávou
Lucie Labíková -
Spokojenost a loajalita zákazníků v gastronomických podnicích
Michaela Matušková -
Dopady pandemie Covid-19 na podnikání v oblasti gastronomie
Tereza Šedivá -
Gastronomické podniky v době koronavirové v Praze
Valerie Benešová -
Provozní studie restauračního podniku
Polina Solovyeva