Udržitelný rozvoj cestovního ruchu: případová studie marketingové strategie města Jílové u Děčína – Eliška Němečková
Eliška Němečková
Diplomová práce
Udržitelný rozvoj cestovního ruchu: případová studie marketingové strategie města Jílové u Děčína
Sustainable tourism development: the case study of marketing strategy of the town Jílové near Děčín
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii města Jílové, která podpoří rozvoj udržitelného cestovního ruchu ve městě. Práce je koncipovaná jako případová studie města Jílové a zabývá se primárně marketingovým řízením destinace na místní úrovni s využitím marketingových nástrojů pro rozvoj lokality. Teoretická část práce je zaměřena na rešerši teorie udržitelného cestovního ruchu …víceAbstract:
The aim of the following thesis is to propose a marketing strategy that will support sustainable tourism development of the town Jílové. The thesis is conceived as a case study of the town with prime focus on the marketing destination management on the local development. The theoretical part of this thesis is focused on the theory research of sustainable tourism and marketing destination management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74965
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2018
- Vedoucí: Jana Kouřilová
- Oponent: Hana Černá Silovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74965
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Regionalistika a veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management in destination organisation management
Petra VYSUŠILOVÁ -
Destinační management a marketing Nymburka
Michaela Poláčková -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Lázeňský trojúhelník v UNESCO: výzvy pro marketingovou komunikaci a destinační management
Karin Volicerová -
Význam soutěže EDEN pro management a marketing destinací
Marcela Provazníková -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk