Výtvarný objekt jako didaktická pomůcka – Bc. Zuzana Klusáčková
Bc. Zuzana Klusáčková
Diplomová práce
Výtvarný objekt jako didaktická pomůcka
Assamblage as an Object of Education
Anotace:
Diplomová práce „Výtvarný objekt jako didaktická pomůcka“ s podtitulem Ruka je nástrojem ducha pojednává o propojení dvou důležitých faktorů, výtvarného díla s pedagogickým podtextem, kdy má dílo děti obohatit o vzdělání a zároveň mít i uměleckou hodnotu. Práce je členěna do tří částí. V první části diplomové práce popisuji teorii výchovy Marie Montessoriové a uvádím zde didaktické pomůcky, které využívá …víceAbstract:
The thesis "The Art Object as a Teaching Aid" with the subtitle The Hand is the Instrument of Mind deals with the connection of two important factors – artwork and educational overtones. The artwork should enrich children´s education and at the same time it is supposed to be the art value. The thesis is divided into three parts. In the first part I describe the theory of Maria Montessori education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tz18v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PaedDr. Radek Horáček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Vizuální tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Montessori pedagogika - možnosti aplikace na 1.stupni ZŠ
Petra SOVIAROVÁ -
Montessori pedagogika v předškolním vzdělávání: rodičovské motivace
Aneta Sedláčková -
Využívání pomůcek pedagogiky Marie Montessori při výuce žáků s mentálním postižením
Hana KABOŇOVÁ -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na prvním stupni základní školy s Montessori pedagogikou v Kladně
Martina Černá -
Vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole s Montessori pedagogikou
Klára Tomková -
Pedagogika Marie Montessori a její charakteristické atributy při výuce v první třídě základní školy
Marcela Konieczná -
Tvorba a využití Montessori pomůcek pro děti s poruchou autistického spektra v předškolním věku
Alexandra VEČEŘOVÁ