Postavení firmy Gunnebo na trhu s bezpečnostní technikou – Tereza Pexová
Tereza Pexová
Bakalářská práce
Postavení firmy Gunnebo na trhu s bezpečnostní technikou
The postion of Gunnebo on the security market
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje postavení firmy Gunnebo na trhu s bezpečnostní technikou. Zaměřuje se především na českou pobočku. Bakalářská práce se zabývá se historickým vývojem bezpečnostní techniky, současnými trendy, certifikací na evropském trhu a postavením mateřské firmy na světových trzích. Dále se věnuje analýze konkurence, SWOT analýze a marketingovému mixu české pobočky. Přínosem práce je zhodnocení …víceAbstract:
The bachelor thesis analyses the position of Gunnebo on the security market. It focuses especially on the affiliate on the Czech market. The bachelor thesis follows up historical developement of security devices, current trends, European certification and the position of parent company worldwide. Further the thesis deals with the analysis of the competitive companies, the SWOT analysis, the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49250
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Bohuslav Kvetoň
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49250
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Usable Security for User Authentication
Agáta Kružíková -
Enhancing the physical layer security of wireless communication networks with wireless power transfer
Duy Hung Ha -
Taktika a technika bezpečnostní expertizy objektu
Ondřej DYGRÝN -
Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market
Maria Kurynova -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Analysis of Organic Coffee on the Czech Market
Margarita Yelisseyeva -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Czech market of mortgage loans before and after the crisis in the USA and the Czech Republic
Nikola Bernátová