Firma Inditex v konkurenčním prostředí – Anhelina Kharchanka
Anhelina Kharchanka
Bakalářská práce
Firma Inditex v konkurenčním prostředí
A Company Inditex in a Competitive Environment
Anotace:
Tato bakalářská práce podrobně analyzuje konkurenční pozici společnosti Inditex na českém trhu a zhodnocuje její ekonomickou situaci. Studie zkoumá pozici Inditexu, zahrnující jak teoretické, tak praktické aspekty. Teoretická část reviduje relevantní literaturu o konkurenci v maloobchodním sektoru, včetně konceptů jako konkurenční výhoda a strategie, a důležitost inovací a udržitelnosti pro udržení …víceAbstract:
This thesis comprehensively analyses the competitive position of Inditex on the Czech market and assesses its economic position. The study analyses Inditex's position, covering both theoretical and practical aspects. The theoretical aspect reviews relevant literature on competition in the retail sector, including concepts such as competitive advantage and strategies, as well as the importance of innovation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
- Oponent: Michal Blahout, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Competitive strategy of the company Ganrea a.s.
Václav Baštýř -
Dlouhodobě udržitelný rozvoj podniku jako konkurenční výhoda
Zdeněk Straka -
Zelená ekonomika a udržitelný rozvoj Dánska
Jan Hubáček
Název
Vložil
Vloženo
Práva