Bc. Jan Zimmermann

Master's thesis

Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí

Marketing communication through Social Networking Sites
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace uskutečňované prostřednictvím sociálních sítí. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část práce se zaměřuje na vypracování teoretického zázemí, které se vztahuje ke zkoumané problematice. Nejprve je téma zasazeno do širšího rámce konceptu integrované marketingové komunikace. Následně jsou rozebírána specifika internetového …more
Abstract:
This Master's thesis deals with marketing communication through social networking sites. The paper consists of two parts. The first section focuses on providing theoretical background relating to the examined issue. Firstly, it is placed into a wider framework of the integrated marketing communications concept. After that, the specifications of digital marketing, social networking sites and particular …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní