Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí – Bc. Jan Zimmermann
Bc. Jan Zimmermann
Master's thesis
Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Marketing communication through Social Networking Sites
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace uskutečňované prostřednictvím sociálních sítí. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část práce se zaměřuje na vypracování teoretického zázemí, které se vztahuje ke zkoumané problematice. Nejprve je téma zasazeno do širšího rámce konceptu integrované marketingové komunikace. Následně jsou rozebírána specifika internetového …moreAbstract:
This Master's thesis deals with marketing communication through social networking sites. The paper consists of two parts. The first section focuses on providing theoretical background relating to the examined issue. Firstly, it is placed into a wider framework of the integrated marketing communications concept. After that, the specifications of digital marketing, social networking sites and particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/p5ry4/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace prostřednictvím Twitteru – projekt
Duy Hoang -
Marketingová komunikace prostřednictvím Facebooku – projekt
Jan Matyáš -
Mezinárodní marketingová komunikace
Barbora Bezvodová -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová