Michal Eloga

Bachelor's thesis

Komunikační strategie společnosti Slevomat

Communication strategy of the company Slevomat
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Slevomat. Cílem práce je zhodnotit současnou komunikační strategii společnosti Slevomat a vytvořit návrh na její zlepšení. První část práce je teoretická a obsahuje vysvětlení základních pojmů marketingové komunikace, marketingového a komunikačního mixu, analýzy mikro a makro prostředí a SWOT analýzy. Poznatky z teoretické části jsou …viac
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of Slevomat. The aim of the thesis is to evaluate the current communication strategy of Slevomat and to create a proposal for its improvement. The first part of the thesis is theoretical and contains an explanation of the basic concepts of marketing communication, marketing and communication mix, analysis of micro and macro environment and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2024
  • Vedúci: Mgr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
  • Oponent: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.