Michal Eloga

Bachelor's thesis

Komunikační strategie společnosti Slevomat

Communication strategy of the company Slevomat
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Slevomat. Cílem práce je zhodnotit současnou komunikační strategii společnosti Slevomat a vytvořit návrh na její zlepšení. První část práce je teoretická a obsahuje vysvětlení základních pojmů marketingové komunikace, marketingového a komunikačního mixu, analýzy mikro a makro prostředí a SWOT analýzy. Poznatky z teoretické části jsou …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication of Slevomat. The aim of the thesis is to evaluate the current communication strategy of Slevomat and to create a proposal for its improvement. The first part of the thesis is theoretical and contains an explanation of the basic concepts of marketing communication, marketing and communication mix, analysis of micro and macro environment and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2024
  • Supervisor: Mgr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
  • Reader: prof. Mgr. Norbert Vrabec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.