Marketingová strategie pro vybraný internetový obchod – Markéta Soukupová
Markéta Soukupová
Diplomová práce
Marketingová strategie pro vybraný internetový obchod
The Marketing Strategy for the Online Shop
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je analýza využití online médií u vybraného internetového obchodu a návrh nové marketingové strategie. K dosažení vytyčeného cíle využívám případové studie vybraného internetového obchodu, analýzu současné marketingové strategie a návrh nové marketingové strategie. Kvantitativní výzkum provádím pomocí dotazníkového šetření mezi cílovou skupinou vybraného internetového obchodu …víceAbstract:
The purpose of the thesis is to analyse the use and suitability of the online media in The Marketing Strategy for the Online Shop of my choice. I've analysed the current marketing strategy and all the options that the online shop in question can use to improve its position on the market. To identify the target group I conducted a survey amongst the customers of the online shop and the customers in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/62947
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Adam Bardún
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/62947
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
Tomáš Hons -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček