Kamila Knápková

Master's thesis

Marketingová komunikace malé firmy na internetu

Marketing communication of small size business on the Internet
Abstract:
V diplomové práci se zaměřuji na vybrané nástroje internetového marketingu, které jsou vhodné pro malé firmy.V první kapitole jsou vysvětleny pojmy internetová reklama a nástroje podpory prodeje na internetu.Dostatečný prostor jde zde věnován pravidlům tvorby webových stránek a způsobu jejich optimalizace pro vyhledávače (SEO), i možnostem měření jejich návštěvnosti (Google Analytics).Druhá kapitola …more
Abstract:
In the thesis I focus on selected instruments of internet marketing which are suitable for small size companies. The terms internet advertising and internet sales promotion instruments are explained in the first chapter. Sufficient part of the thesis is dedicated to the rules of webpage creation and the means of their optimization for search engines (SEO) as well as to the options of their attendance …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 1. 2016
  • Supervisor: Markéta Kubálková
  • Reader: Ivana Topolová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48728

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod