Vliv interaktivní tabule ve výuce AJ na osvojování slovní zásoby na 1. stupni ZŠ – Markéta KABOURKOVÁ
Markéta KABOURKOVÁ
Master's thesis
Vliv interaktivní tabule ve výuce AJ na osvojování slovní zásoby na 1. stupni ZŠ
The Influence of the Interactive Whiteboard on the Acquisition of Vocabulary at Primary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá efektivitou interaktivní tabule ve výuce cizích jazyků. Cílem této práce je výzkumnými metodami ověřit, zda výuka slovní zásoby anglického jazyka s využitím interaktivní tabule je efektivnější.Abstract:
This diploma thesis deals with the effectiveness of the interactive whiteboard in foreign language teaching. The aim of this work is to verify whether teaching vocabulary with the interactive whiteboard is more effective.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michaela Trnová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KABOURKOVÁ, Markéta. \textit{Vliv interaktivní tabule ve výuce AJ na osvojování slovní zásoby na 1. stupni ZŠ}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2020. Available from: https://theses.cz/id/y4bdt2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KABOURKOVÁ, Markéta. Vliv interaktivní tabule ve výuce AJ na osvojování slovní zásoby na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Didaktické materiály pro rozvoj slovní zásoby žáků s OMJ v oblasti adverbií
Kristýna Zuzaňáková -
Didaktické materiály pro rozvoj slovní zásoby žáků s OMJ v oblasti adjektiv
Kristýna Zuzaňáková -
Hra ve výuce ruského jazyka jako pomoc při osvojování nové slovní zásoby
Lenka Kašparová -
Osvojování slovní zásoby prostřednictvím didaktických her
Lucie Strnadová -
Vliv způsobu prezentace na zapamatování slovní zásoby v hodinách anglického jazyka
Petra Bérová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Humor jako nástroj k efektivnímu nabývání slovní zásoby v hodinách německého jazyka
Jana Žížalová -
Interaktivní tabule ve výuce odborných předmětů
Martin ŠLAHOREK