Strategie digitální marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci – Bc. Jan Mach
Bc. Jan Mach
Diplomová práce
Strategie digitální marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci
Digital marketing communication strategy in selected nonprofit
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na digitální marketing v neziskových organizacích a má za cíl analyzovat problémy a přístupy k propagaci pomocí digitálních kanálů. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy týkající se digitálního marketingu, jeho strategií, trendů a nástrojů. V praktické části práce jsou teoretické poznatky aplikovány na analýzu digitální komunikace vybrané neziskové organizace …víceAbstract:
The diploma thesis concerns the topic of digital marketing in non-profit organizations. The objective is to analyze problems and approaches to promotion using digital channels. The theoretical part of the thesis explains the basic terms related to digital marketing, its strategies, trends and tools. The practical part of the thesis then applies theoretical knowledge to the analysis of digital communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Ondřej Moravec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACH, Jan. \textit{Strategie digitální marketingové komunikace ve vybrané neziskové organizaci}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/y4bw7e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Kateřina Benišová -
Komunikační strategie neziskové organizace
Barbora Hošťálková -
Komunikační strategie neziskové organizace
Lucie Kopečková -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Návrh komunikační strategie pro spolek Pěšky pro zdraví
Kateřina Svátková -
Návrh marketingové a komunikační strategie nového neziskového projektu Single kydy
Hana Kuželová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
2. 6. 2023
Kohout, J.
2. 6. 2023