Analýza obchodně-marketingové strategie ČSA v letech 2001-2013 – Kateřina Čepelíková
Kateřina Čepelíková
Bakalářská práce
Analýza obchodně-marketingové strategie ČSA v letech 2001-2013
The analysis of the business-marketing strategy of Czech Airlines in the period 2001-2013
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodně-marketingových strategií realizovaných vrcholovým managementem letecké společnosti České aerolinie v období let 2001-2013. Cílem této práce je zhodnotit vliv těchto strategických rozhodnutí na činnost společnosti v průběhu zkoumaného období. Pro uvedení do problematiky práce předkládá popis leteckého trhu v Evropě i České republice a teoretický základ …víceAbstract:
This thesis analyses the business and marketing strategies implemented by senior management of Czech Airlines in the period 2001-2013. The aim of this study is to evaluate the impact of these strategic decisions on the company's activities during the examined period. In order to introduce reader into the issues, the thesis provides a description of the aviation market in Europe and the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/56140
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/56140
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie
Marie Chladilová -
Marketingová strategie obchodního centra
Vendula Kejřová -
Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s.
Aneta Jiroutková -
Marketingová strategie obchodního řetězce spánkových studií
Jana Machalová -
Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.
Jan Tomáš Glatt -
Marketingové strategie nákupních center
Natálie Nestrašilová -
Marketingová strategie a možnost zlepšení obchodní pozice společnosti Angry Beards
Marcela Lysoňková -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova