Kateřina Čepelíková

Bakalářská práce

Analýza obchodně-marketingové strategie ČSA v letech 2001-2013

The analysis of the business-marketing strategy of Czech Airlines in the period 2001-2013
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou obchodně-marketingových strategií realizovaných vrcholovým managementem letecké společnosti České aerolinie v období let 2001-2013. Cílem této práce je zhodnotit vliv těchto strategických rozhodnutí na činnost společnosti v průběhu zkoumaného období. Pro uvedení do problematiky práce předkládá popis leteckého trhu v Evropě i České republice a teoretický základ …více
Abstract:
This thesis analyses the business and marketing strategies implemented by senior management of Czech Airlines in the period 2001-2013. The aim of this study is to evaluate the impact of these strategic decisions on the company's activities during the examined period. In order to introduce reader into the issues, the thesis provides a description of the aviation market in Europe and the Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Zdeněk Vojtíšek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56140