Bc. Kateřina Bachurová

Diplomová práce

Marketingový výzkum

Marketing research
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je marketingový výzkum ve společnosti Nyklíček a spol. s.r.o. První část práce se věnuje definici marketingu, marketingového výzkumu a analýzy, které zhodnocují stav společnosti. Druhá část práce je zaměřená na analýzy marketingového prostředí a dotazníkového šetření. Třetí část práce obsahuje návrhy společnosti a ekonomické zhodnocení.
Abstract:
The subject of this thesis is a marketing research company Nyklíček et al. Ltd. The first part deals with the definition of marketing, marketing research and analyzes that add value to the of society. The second part It is focused on the analysis of the marketing environment and the questionnaire. The third part contains proposals for society and economic evaluation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Ivana Zálešáková
  • Oponent: Ing. David Král, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting