Bc. Kateřina Bachurová
Diplomová práce
Marketingový výzkum
Marketing research
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je marketingový výzkum ve společnosti Nyklíček a spol. s.r.o. První část práce se věnuje definici marketingu, marketingového výzkumu a analýzy, které zhodnocují stav společnosti. Druhá část práce je zaměřená na analýzy marketingového prostředí a dotazníkového šetření. Třetí část práce obsahuje návrhy společnosti a ekonomické zhodnocení.Abstract:
The subject of this thesis is a marketing research company Nyklíček et al. Ltd. The first part deals with the definition of marketing, marketing research and analyzes that add value to the of society. The second part It is focused on the analysis of the marketing environment and the questionnaire. The third part contains proposals for society and economic evaluation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/oad7r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Ivana Zálešáková
- Oponent: Ing. David Král, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum projektu nového Autosalónu
Gary Nguyen -
Marketingový výzkum nových zákaznických segmentů v oblasti aplikace nových technologií úpravy vod
Marek Šimek -
Marketingový výzkum nového trhu pro společnost RYTMIK s.r.o.
Vladimíra Geyerová -
Marketingový výzkum spokojenosti diváků Televizních novin na TV Nova
Vladěna Mašínová -
Marketingový výzkum uvedení nového mobilního telefonu na trh.
Stanislav Lyčka -
Marketingový výzkum uvedení nového výrobku na trh pro potřeby handicapovaných osob.
Jan Šulík -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Marketingový výzkum podmínek nezbytných pro vytvoření školícího centra miniinvazivní operace páteře v České Republice
Jiří Vykydal