The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands – Alejandro Rodríguez Pérez
Alejandro Rodríguez Pérez
Master's thesis
The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands
The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands
Anotácia:
Tato diplomová práce poskytuje obecnému čtenáři podrobný úvod do řízení značky a do účinku "made in" v zemi původu na image značek. Přispívá k existujícímu výzkumu tím, že hodnotí obraz krajiny puvodu České republiky. Dále, tento výzkum pomáhá manažerům značky, aby pochopili, jak může obraz "made in" potenciálně přispět k imagu značky v různých kategoriích produktů.Abstract:
This thesis provides the general reader with a detailed introduction to brand management and the effects of the "made in" country-of-origin effect on the image of brans. It contributes to the existing research by assesing the country image of the Czech Republic. Last this research helps brand managers to understand how the "made in" cue can potentially contribute to the brand image across product categories
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74820
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2018
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74820
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
Silvie Dittertová -
Comparison of the personal income tax in the Czech Republic and a selected European country
Arbër Lika -
Comparison of the tax system in the Czech Republic and selected European country
Hana Prokopová -
Image marketingu z pohledu psychologie
Kateřina Kadlecová -
Image v marketingu z pohledu psychologie
Cristina Burlac -
Marketing Communication in promoting country's image
Darya Kashtanava -
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Aylin Sadıkoğlu -
Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu
Dagmar Skokanová