Product placement and its legal aspects – Andrea Korčeková
Andrea Korčeková
Diplomová práce
Product placement and its legal aspects
Product placement a jeho právne otázky
Anotace:
Práca sa zaoberá analýzou právnej úpravy product placementu. Na začiatku je vysvetlený pojem product placement zo všeobecného hľadiska. Práca vychádza z chýbajúcej právnej úpravy product placementu v ČR a EÚ v minulosti, kedy bol product placement považovaný za skrytú reklamu. Hlavným cieľom práce je analýza relevantných článkov smernice 2007/65/ES, ktorá pojem ako historicky prvá právne upravuje. …víceAbstract:
The thesis deals with analysis of legal aspects of product placement. First, it looks at product placement from a general point of view. The work explains past legal framework where product placement was a part of "unfair competition" both in EU and Czech Republic. Then, it analyzes particular articles of directive 2007/65/EC which regulates the term product placement as the first in the history. The …víceAbstract:
Práca sa zaoberá analýzou právnej úpravy product placementu. Na začiatku je vysvetlený pojem product placement zo všeobecného hľadiska. Práca vychádza z chýbajúcej právnej úpravy product placementu v ČR a EÚ v minulosti, kedy bol product placement považovaný za skrytú reklamu. Hlavným cieľom práce je analýza relevantných článkov smernice 2007/65/ES, ktorá pojem ako historicky prvá právne upravuje. …víceKlíčová slova
zákon o audiovizuálních mediálních službách na vyžádání smernica 2007/65/ES product placement skrytá reklama audiovizuálne mediálne služby umístění produktu
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21040
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Hana Wimrová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21040
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
PRODUCT PLACEMENT V ČESKÝCH FILMECH PŘED A PO NABYTÍ ÚČINNOSTI ZÁKONA Č. 132/2010 SB. O AUDIOVIZUÁLNÍCH MEDIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Anna MIMOCHODKOVÁ -
Poskytování audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání
Miloš Havlík -
Kvalitativní výzkum internetového pirátství v kontextu nástupu audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Netflix)
Markéta ŠTEFKOVÁ -
Vliv masmédií na proměnu životního stylu očima středoškolských studentů
Adam Ptáčník -
Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce
Michaela HÁJKOVÁ -
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
Yulia Klimenko -
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
Adam Žurek -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Tereza Nováková