Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti vybrané pekárny na zlínském trhu – Bc. Veronika Vojkůvková
Bc. Veronika Vojkůvková
Diplomová práce
Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti vybrané pekárny na zlínském trhu
Competitiveness Increasing Project of Chosen Bakery in Zlín Market
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl vytvoření projektu zvýšení konkurenceschopnosti pekárny. Tohoto cíle je dosaženo pomocí eliminace problémů vyplývajících z provedených analýz. Zobrazenými oblastmi jsou vymezení teoretických poznatků z oblasti konkurence a konkurenceschopnosti, vypracování analýz a projektu. Praktická část práce se zabývá zpracováním analýz, především průzkumem spokojenosti zákazníků …víceAbstract:
The aim of thesis is to create a suitable project to increase competitiveness od chosen bakery. The aim is reached by elimination of problem results from all analysis. Displayed areas are ment to be writing of theoretical knowledge from the area of competition and competitiveness, analysis and project. Analytical part contains of elaborating analysis primarily the customer satisfaction research, PESTLE …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOJKŮVKOVÁ, Veronika. \textit{Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti vybrané pekárny na zlínském trhu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/y58al6/.
Jak správně citovat práci
Vojkůvková, Veronika. Projekt na zvýšení konkurenceschopnosti vybrané pekárny na zlínském trhu. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost detinace Česká republika z pohledu vzdělávacích institucí
Zuzana Švestková -
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu vybrané cílové skupiny
Nikola Fenyková -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Vliv dotačních programů EU na konkurenceschopnost podniků v české ekonomice
Kristýna Szenczi -
Konkurenceschopnost rodinného podniku
Michal Mikulec