Bc. Pamela Čáslavová, MBA

Master's thesis

Mystery Shopping jako nástroj zlepšení zákaznických služeb

Mystery Shopping as a tool to improve customer service
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na realizaci metody marketingového průzkumu nesoucí název mystery shopping a zákaznickou zkušenost. Diplomová práce je dělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část byla realizována ve specializovaných prodejnách se zaměřením na prodej spotřební elektroniky. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovým průzkumem, vysvětlením pojmu mystery shopping a měření …more
Abstract:
The thesis is focused on the implementation of a marketing research method called mystery shopping and customer experience. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The practical part was implemented in specialized stores focusing on the sale of consumer electronics. The theoretical part deals with marketing, marketing research, explanation of the concept of mystery shopping and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.