Mystery Shopping jako nástroj zlepšení zákaznických služeb – Bc. Pamela Čáslavová, MBA
Bc. Pamela Čáslavová, MBA
Master's thesis
Mystery Shopping jako nástroj zlepšení zákaznických služeb
Mystery Shopping as a tool to improve customer service
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na realizaci metody marketingového průzkumu nesoucí název mystery shopping a zákaznickou zkušenost. Diplomová práce je dělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část byla realizována ve specializovaných prodejnách se zaměřením na prodej spotřební elektroniky. Teoretická část se zabývá marketingem, marketingovým průzkumem, vysvětlením pojmu mystery shopping a měření …moreAbstract:
The thesis is focused on the implementation of a marketing research method called mystery shopping and customer experience. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The practical part was implemented in specialized stores focusing on the sale of consumer electronics. The theoretical part deals with marketing, marketing research, explanation of the concept of mystery shopping and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/s8jfb/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČÁSLAVOVÁ, Pamela. \textit{Mystery Shopping jako nástroj zlepšení zákaznických služeb}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/y5910u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Customer experience v e-commerce projektu Point4me
Michael Sázavský -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Foreign students' Customer Experience at the MIMG program from the University of Economics, Prague
David Mejia Perdomo