Uplatnění metod získávání, výběru a motivace pracovníků v podmínkách konkrétního podniku – Bc. Lucie Matyášová
Bc. Lucie Matyášová
Diplomová práce
Uplatnění metod získávání, výběru a motivace pracovníků v podmínkách konkrétního podniku
Application of methods of employees acquisition, selection and motivation in a concrete company
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Uplatnění metod získávání, výběru a motivace pracovníků v podmínkách konkrétního podniku“ je analyzovat současný proces náboru a výběru pracovníků ve společnosti OVB Allfinanz, a.s. a na základě toho definovat požadavky (klíčové kompetence) na pozici finančních poradců. Dále zjistit, jak pracovníci společnost vnímají a jak jsou spokojeni s motivačním systémem, vzděláváním …víceAbstract:
The aim of this master thesis “Application of methods of employees acquisition, selection and motivation in a concrete company” is to analyze the process of recruitment and selection of employees in the company OVB Allfinanz, a.s. and based on defined requirements (key competencies) for the position of financial advisors. Next, find out how workers perceive the company and how satisfied they are with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sen1x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunitní funkce vybrané neziskové organizace: její vliv na image
Petra Křížková -
Image vybrané organizace veřejného sektoru ve vědomí obyvatel
Lukáš Ondráček -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Jakub Málik -
Tvorba image obchodní organizace na příkladu banky "Saint-Petersburg"
Ksenia Plyusnina -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Filip Rakovan -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Petra Limberská -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda