Jakub Cihla
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích
Social media marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingu na sociálních sítích. Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby a představují pro firmy nové marketingové a komunikační nástroje, pomocí kterých mohou oslovit stávající i potenciální zákazníky. V teoretické části jsou popsány sociální média, sítě a způsoby jejich rozdělení. Dále práce popisuje významné sociální sítě současnosti a podrobně se zaměřuje …moreAbstract:
The bachelor theses is focused on social media marketing. Social media happend to be the phenomenon of our age and they represent new marketing tools, that can be used to approach new and current customers. In the theoretical part the topics regarding marketing and social networking are examined, based on the literature research. The types od social media are described in detail and the thesis introduces …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights