Ekonomická analýza vybraného podniku – Bc. et Bc. Kristýna Grimová
Bc. et Bc. Kristýna Grimová
Master's thesis
Ekonomická analýza vybraného podniku
Economic analysis of a chosen company
Abstract:
Obsahem diplomové práce je ekonomická analýza vybraného podniku. Součástí je rozbor finančních ukazatelů a také analýza vnějšího obecného a oborového okolí, které na podnik působí. Je analyzováno i vnitřní prostředí podniku. Cílem je zhodnocení ekonomické výkonnosti společnosti ve vybraném období. Dílčím cílem je návrh doporučení na zlepšení situace a omezením problémových oblastí.Abstract:
The Diploma Thesis deals with the Economic Analysis of a Chosen Company. This Analysis consists of Analysis of main Financial Indicators. The next area of Analysis deals with the External General Environment and Industrial Environment as well as Internal area of the Company. The Purpose of the Thesis is to evaluate a Complex Economic Situation of Chosen Company. The partial Aim is to provide Recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 1. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/x94ir/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ing. Martin Štěrba
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva