Ekonomická analýza vybraného podniku – Bc. et Bc. Kristýna Grimová
Bc. et Bc. Kristýna Grimová
Diplomová práce
Ekonomická analýza vybraného podniku
Economic analysis of a chosen company
Anotace:
Obsahem diplomové práce je ekonomická analýza vybraného podniku. Součástí je rozbor finančních ukazatelů a také analýza vnějšího obecného a oborového okolí, které na podnik působí. Je analyzováno i vnitřní prostředí podniku. Cílem je zhodnocení ekonomické výkonnosti společnosti ve vybraném období. Dílčím cílem je návrh doporučení na zlepšení situace a omezením problémových oblastí.Abstract:
The Diploma Thesis deals with the Economic Analysis of a Chosen Company. This Analysis consists of Analysis of main Financial Indicators. The next area of Analysis deals with the External General Environment and Industrial Environment as well as Internal area of the Company. The Purpose of the Thesis is to evaluate a Complex Economic Situation of Chosen Company. The partial Aim is to provide Recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x94ir/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Martin Štěrba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
ANALYSIS OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT OF THE SELECTED COMPANY
Maria Gracheva