Bc. Karel Havlíček

Bakalářská práce

Analýza prostředků podpory prodeje firmy Häfele

The Analysis of the Means of Sales Promotion of the Häfele Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat konkrétní prostředky podpory prodeje ve firmě Häfele. Porovnat a zjistit, který prostředek je pro firmu nejvýhodnější. Navrhnout řešení jak je zlepšit a jakým způsobem. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, komunikační mix, podporu prodeje, její trendy, význam, výhody, nevýhody, nástroje a formy. Praktická část zahrnuje představení firmy Häfele, marketing …více
Abstract:
The goal of the bachelor's work is to describe concrete means of sales promotions in the company Hafele. To compare and find out which means are the most advantageous for the company. To suggest the ways of their improving. The theoretical part describes marketing communication, communication mix, sales promotions and it´s trends, meaning, advantages, disadvantages, tools and forms. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace