Analýza prostředků podpory prodeje firmy Häfele – Bc. Karel Havlíček
Bc. Karel Havlíček
Bachelor's thesis
Analýza prostředků podpory prodeje firmy Häfele
The Analysis of the Means of Sales Promotion of the Häfele Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je popsat konkrétní prostředky podpory prodeje ve firmě Häfele. Porovnat a zjistit, který prostředek je pro firmu nejvýhodnější. Navrhnout řešení jak je zlepšit a jakým způsobem. Teoretická část popisuje marketingovou komunikaci, komunikační mix, podporu prodeje, její trendy, význam, výhody, nevýhody, nástroje a formy. Praktická část zahrnuje představení firmy Häfele, marketing …moreAbstract:
The goal of the bachelor's work is to describe concrete means of sales promotions in the company Hafele. To compare and find out which means are the most advantageous for the company. To suggest the ways of their improving. The theoretical part describes marketing communication, communication mix, sales promotions and it´s trends, meaning, advantages, disadvantages, tools and forms. The practical part …moreKeywords
Marketing marketingová komunikace komunikační mix trendy podpora prodeje prostředky podpory prodeje legislativa firma Häfele produkt technologie zákazníci trh organizační struktura. Marketing marketing communication communication mix trends sales promotion means of sales promotion legislation companyHäfele product technology customers market organizationalstructure.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/em21u/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Organizační struktura restaurace McDonalds
Drabik Drabik -
Organizační struktura a systém řízení vybraného podniku
Kenovský Kenovský -
Marketing Tipsport extraligy ledního hokeje
David Skočovský -
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs
Kateřina Nikodýmová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl