Heterogenita žáků na 1. stupni základní školy jako benefit pro všechny zúčastněné – Bc. Jiří DUDEK
Bc. Jiří DUDEK
Master's thesis
Heterogenita žáků na 1. stupni základní školy jako benefit pro všechny zúčastněné
Heterogeneity of pupils on the 1. the grade of primary schools as a benefit for all involved
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou heterogenity na prvním stupni základních škol. Vyjadřuje současnou tendenci základních škol běžného vzdělávacím proudu fungovat jako škola pro všechny. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část představuje základní okruhy témat, heterogenitu žáků, možnosti společného vzdělávání a postavení učitele. Praktická část se skládá z metodologického …viacAbstract:
Diploma thesis deals with the issue of heterogeneity at the first stage of primary schools. Expresses the current tendency of primary schools of mainstream education to function as a scholl for all. The thesis is devided into two parts, theoretical and practical. The teoretical part presents the basic topics, heterogeneity of pupils , possibilities of joint education and the position of the teacher …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DUDEK, Jiří. Heterogenita žáků na 1. stupni základní školy jako benefit pro všechny zúčastněné. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ