Analýza učebnic anglického jazyka a jejich implementace se zaměřením na správnou výslovnost – Natálie SOBOLOVÁ
Natálie SOBOLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza učebnic anglického jazyka a jejich implementace se zaměřením na správnou výslovnost
An examination of English language textbooks and their implementation with a focus on proper pronunciation
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat učebnice a jejich zaměření na výuku výslovnosti s cílem identifikovat jejich silné a slabé stránky v této oblasti. Práce také poskytne poznatky a doporučení pro učitele anglického jazyka, zaměřuje se totiž na zkoumání a porovnávání učebnic, čímž může učitelům pomoct při výběru učebnice pro jejich třídu. Práce se zaměřuje na učebnice pro šesté třídy základních škol …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze textbooks and their focus on pronunciation instruction with the goal of identifying their strengths and weaknesses in this area. The thesis will also provide insights and recommendations for English language teachers, as it focuses on the examination and comparison of textbooks, thus aiding teachers in selecting appropriate materials for their classes …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2024
- Supervisor: Mgr. Gabriela Entlová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOBOLOVÁ, Natálie. \textit{Analýza učebnic anglického jazyka a jejich implementace se zaměřením na správnou výslovnost}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2024. Available from: https://theses.cz/id/y5lntf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOBOLOVÁ, Natálie. Analýza učebnic anglického jazyka a jejich implementace se zaměřením na správnou výslovnost. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
English Language with Focus on Education / 3-aj-cj
Theses on a related topic
-
Předložky a spojky v učebnicích pro 2. stupeň základní školy
Michael Peštál -
Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce
Nikola Švárová -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Prezentace ortografické normy v učebnicích pro 2. stupeň ZŠ / nižší stupeň víceletých gymnázií a pro SŠ
Lenka HLAVÁČOVÁ -
Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy
Tereza Labajová -
Srovnávací analýza učebnic anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ z hlediska naplnění požadavků RVP ZV
Veronika Schmidtová -
Výuka vyjmenovaných slov na 1.stupni ZŠ
Lucie Eliášová -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN