Analýza učebnic anglického jazyka a jejich implementace se zaměřením na správnou výslovnost – Natálie SOBOLOVÁ
Natálie SOBOLOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza učebnic anglického jazyka a jejich implementace se zaměřením na správnou výslovnost
An examination of English language textbooks and their implementation with a focus on proper pronunciation
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat učebnice a jejich zaměření na výuku výslovnosti s cílem identifikovat jejich silné a slabé stránky v této oblasti. Práce také poskytne poznatky a doporučení pro učitele anglického jazyka, zaměřuje se totiž na zkoumání a porovnávání učebnic, čímž může učitelům pomoct při výběru učebnice pro jejich třídu. Práce se zaměřuje na učebnice pro šesté třídy základních škol …viacAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze textbooks and their focus on pronunciation instruction with the goal of identifying their strengths and weaknesses in this area. The thesis will also provide insights and recommendations for English language teachers, as it focuses on the examination and comparison of textbooks, thus aiding teachers in selecting appropriate materials for their classes …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2024
- Vedúci: Mgr. Gabriela Entlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOBOLOVÁ, Natálie. Analýza učebnic anglického jazyka a jejich implementace se zaměřením na správnou výslovnost. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
English Language with Focus on Education / 3-aj-cj
Práce na příbuzné téma
-
Předložky a spojky v učebnicích pro 2. stupeň základní školy
Michael Peštál -
Poměr v učebnicích matematiky pro 2. stupeň ZŠ: analýza učebnic z hlediska využitelnosti při diferencované výuce
Nikola Švárová -
Konstrukční výzkum učebnice pro výuku angličtiny pro specifické účely
Eva Ellederová -
Prezentace ortografické normy v učebnicích pro 2. stupeň ZŠ / nižší stupeň víceletých gymnázií a pro SŠ
Lenka HLAVÁČOVÁ -
Didaktické funkce nonverbálních prvků jako prostředek transformace učiva v učebnicích zeměpisu pro 2. stupeň základní školy
Tereza Labajová -
Výuka vyjmenovaných slov na 1.stupni ZŠ
Lucie Eliášová -
Porovnání proporcionálního zastoupení časové dotace vyučovaných předmětů v rámci studia učitelství pro 1. stupeň ZŠ na VŠ a v rámci výuky na 1. stupni ZŠ
Pavel KŘIVAN -
Distanční výuka z pohledu učitelů, žáků a rodičů na prvním stupni ZŠ
Markéta Petrásková