Marketingová strategie sociálního podniku – Bc. Robin Procházka, DiS.
Bc. Robin Procházka, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová strategie sociálního podniku
Marketing Strategy of Social Enterprise
Anotace:
Práce je zaměřena na rozbor stávajících marketingových aktivit a sestavení marketingové strategie vybraného sociálního podniku na základě metod, které jsou popsané v první části práce. Ve druhé části práce je vytvořena PESTE analýza a SWOT analýza. Dále se práce zabývá sestavením vhodného návrhu marketingové strategie tak, aby podnik zaujal pevné místo na trhu.Abstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of existing marketing activities and build marketing strategies of selected social enterprise based on the methods described in the first part. The second part is created PEST analysis SWOT analysis. Furthermore, the work deals with creating the appropriate design marketing strategies and to take a firm position in the market.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/xkiq0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Andrea Meluzínová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Social networks and its marketing potential for enterprises
Karyna Kasperovych -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Shakhlo Strouthou -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková