Bc. Ondřej Chýlek

Bachelor's thesis

Marketingová strategie internetového obchodu

E-commerce marketing strategy
Abstract:
Cílem bakalářské práce je soustředit se na marketingovou strategii internetového obchodu Laporte.cz a pomocí provedení vhodného marketingového výzkumu představit návrhy pro optimalizaci současného postavení na trhu. Teoretická část práce se věnuje základním pojmům z oblasti marketingu, definuje marketingovou strategii a internetový marketing. V praktické části práce je představen profil daného internetového …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to focus on the marketing strategy of the online store Laporte.cz and to present proposals for optimizing the current market position by conducting appropriate marketing research. The theoretical part of the thesis deals with basic concepts in the field of marketing, defines marketing strategy and internet marketing. The practical part of the work presents the profile …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Dalibor Šimek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management