Návrh algoritmů výpočtu dojezdu a optimalizace řízení toku energií pro elektrická vozidla – Jan Dedek
Jan Dedek
Disertační práce
Návrh algoritmů výpočtu dojezdu a optimalizace řízení toku energií pro elektrická vozidla
Design of range calculation algorithms and optimization of energy flow control for electric vehicles
Anotace:
Práce se zaměřuje na výpočet dojezdu bateriových elektrických vozidel a řízení toku energií v nich. Činí tak pomocí pokročilých algoritmů založených na kombinaci matematického a datového modelu. Tato metoda by se mohla stát velmi účinným a nezbytným nástrojem k přijetí elektromobility širokou veřejností a k odstranění strachu z nízkého dojezdu. Největší výzvou v řešení tohoto problému je vytvoření …víceAbstract:
This thesis focuses on the calculation of the range of battery electric vehicles and the control of energy flow in them. It does so by using advanced algorithms based on a combination of mathematical and data model. This method could become a highly effective and necessary tool for the acceptance of electromobility by the general public and to eliminate the range anxiety. The greatest challenge in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/148524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: Jan Žídek
- Oponent: Petr Bilík, Tomáš Kazda, Petr Baxant
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DEDEK, Jan. \textit{Návrh algoritmů výpočtu dojezdu a optimalizace řízení toku energií pro elektrická vozidla}. Online. Disertační práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/y6chhw/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyDoktorský studijní program / obor:
Elektrotechnika / Technická kybernetika
Práce na příbuzné téma
-
BATERIOVÉ ÚLOŽIŠTĚ PRO ELEKTRICKÉ VOZIDLO
Martin Kaplík -
Nové příležitosti v porpodejních službach pro elektricke vozy
Robert Kokoška -
Řídicí a informační systém pro elektrické jednostopé vozidlo
Jan Dedek -
Postoje spotřebitelů k bateriovým elektrickým vozidlům v České republice
Samuel Tete Acquah -
Battery Electric Passenger Vehicle Charging Infrastructure Readiness in India
Alaka Deokar -
Control of the Electric Vehicle Traction Battery
Sarnendu Subhendu Jati -
Design of Control System for Electric Vehicles
Vinit Patel -
CFD model of vehicle condenser
Michal Schmid