Petra Rožcová

Diplomová práce

Právní a etické aspekty reklamy na sociálních sítích

Legal and Ethical Aspects of Advertising on Social Media
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rolí práva a etiky v regulaci reklamy na sociálních sítích, s důrazem na právní předpisy v České republice, Evropské unii a Spojených státech. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí: deskriptivně-analytické a komparativní. První část poskytuje detailní analýzu právního a etického rámce regulace reklamy na sociálních sítích, včetně případových studií a rozhovoru s expertkou …více
Abstract:
This thesis examines the role of law and ethics in the regulation of social media advertising, with a focus on the legal frameworks in the Czech Republic, the European Union, and the United States. The thesis is divided into two main sections: descriptive-analytical and comparative. The first section provides a detailed analysis of the legal and ethical frameworks governing social media advertising …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Martin Boháček
  • Oponent: Monika Mikuškovicová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94475