Právní a etické aspekty reklamy na sociálních sítích – Petra Rožcová
Petra Rožcová
Diplomová práce
Právní a etické aspekty reklamy na sociálních sítích
Legal and Ethical Aspects of Advertising on Social Media
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rolí práva a etiky v regulaci reklamy na sociálních sítích, s důrazem na právní předpisy v České republice, Evropské unii a Spojených státech. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí: deskriptivně-analytické a komparativní. První část poskytuje detailní analýzu právního a etického rámce regulace reklamy na sociálních sítích, včetně případových studií a rozhovoru s expertkou …víceAbstract:
This thesis examines the role of law and ethics in the regulation of social media advertising, with a focus on the legal frameworks in the Czech Republic, the European Union, and the United States. The thesis is divided into two main sections: descriptive-analytical and comparative. The first section provides a detailed analysis of the legal and ethical frameworks governing social media advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94475
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
- Vedoucí: Martin Boháček
- Oponent: Monika Mikuškovicová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94475
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Podnikání a právo
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Martin Klaus -
Sociální sítě: geneze, síla komunit a jejich využití v marketingové praxi
Lenka Studničková -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Petr Hlaváč -
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Zakázaná reklama a regulace reklam
Natálie Rothschedlová