Matěj Kročil

Bachelor's thesis

Budování značky Prestige společnosti Moleda a.s.

Brand building of Prestige produced by Moleda, a.s.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na téma budování značky Prestige společnosti Moleda, a.s., a to jak z teoretického, tak z praktického hlediska. Cílem práce je rozbor současné marketingové strategie společnosti Moleda, a.s. se zaměřením na tradiční českou značku Prestige. Na základě analýzy silných a slabých stránek společnosti a příležitostí a hrozeb z vnějšího okolí pak navrhnout sadu doporučení ke zlepšení …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on brand building of Prestige produced by the company Moleda, a.s., both from a theoretical and practical point of view. The aim of this work is to analyze the current marketing strategy of Moleda, a.s. focusing on the traditional Czech brand Prestige. Based on the analysis of the company's strengths and weaknesses and opportunities and threats from the external environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2022
  • Supervisor: Jaroslav Halík
  • Reader: Milan Postler

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85603