Budování značky Prestige společnosti Moleda a.s. – Matěj Kročil
Matěj Kročil
Bachelor's thesis
Budování značky Prestige společnosti Moleda a.s.
Brand building of Prestige produced by Moleda, a.s.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na téma budování značky Prestige společnosti Moleda, a.s., a to jak z teoretického, tak z praktického hlediska. Cílem práce je rozbor současné marketingové strategie společnosti Moleda, a.s. se zaměřením na tradiční českou značku Prestige. Na základě analýzy silných a slabých stránek společnosti a příležitostí a hrozeb z vnějšího okolí pak navrhnout sadu doporučení ke zlepšení …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on brand building of Prestige produced by the company Moleda, a.s., both from a theoretical and practical point of view. The aim of this work is to analyze the current marketing strategy of Moleda, a.s. focusing on the traditional Czech brand Prestige. Based on the analysis of the company's strengths and weaknesses and opportunities and threats from the external environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85603
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Milan Postler
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85603
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The process of commodification in contemporary consumer culture. Commodifying space using the example of the Svabin site: developing a strategy for the chosen territory and business unit
Mariia Titova -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Marketing Strategy of Foodpanda
Kiu Hei Yeung -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová