Jakub Vích
Bachelor's thesis
Budování osobní značky na sociálních sítích
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice budování značky na sociálních sítích. Cílem bakalářské práce je vybudování stabilní značky na internetové platformě YouTube. Dále porovnává situaci na současném trhu, který je tvořen ze čtyř segmentů (entertaiment, gaming, hudba, beauty). Také přináší srovnání mezi on-line světem a klasickým pojetím marketingové komunikace. Práce zde zkoumá, zda je možné …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on a brand building on social networks. The aim of the bachelor's thesis is to build a stable brand on the internet platform – YouTube. It compares the situation in the current market, which consists of four segments (entertainment, gaming, music, beauty). Also it brings a comparison between the online world and the classical concept of marketing communication. The work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 8. 2020
Identifier:
http://theses.cz/id/y7hksi/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2020
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÍCH, Jakub. \textit{Budování osobní značky na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Available from: https://theses.cz/id/y7hksi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Nové komunikační strategie na Internetu
Marina Savosina -
Propagace značky na internetu
Adéla Prajzlerová -
Product placement na internetu
Tomáš Nemec -
E - business a budování značky na internetu na příkladě založení e-shopu
Šárka Soukupová -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
Lenka Sedlářová -
Marketingová komunikace značky FRISCO na českém trhu, návrhy na zlepšení
Natálie Chábová -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi